آکادمی خیرساز مشارکتی زنده یاد طباطبایی در محمدآبادعربها ورامین افتتاح شد

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، خبرگزاری خبرنگاران- آیین افتتاحیه آکادمی خیرساز مشارکتی زنده یاد حاج سید مصطفی طباطبایی رفیعی با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، مدیر آموزش و پرورش بخش جوادآباد، دهیار روستا، اعضای شورا و معتمدین و اهالی روستا برگزار گردید.

آکادمی خیرساز مشارکتی زنده یاد طباطبایی در محمدآبادعربها ورامین افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ افراگرافیک از ورامین، آیین افتتاحیه آموزش گاه خیرساز مشارکتی زنده یاد حاج سید مصطفی طباطبایی رفیعی با حضور سید حسن طباطبایی خیر محترم پروژه، بختیاری معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ؛ فیروزی معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان ورامین، عباس کیوانلو مدیر آموزش و پرورش بخش جوادآباد، کریمی دهیار روستا و اعضای شورا و معتمدین و اهالی روستا برگزار گردید.

عباس کیوانلو مدیر آموزش و پرورش بخش جوادآباد در آیین افتتاح دبستان خیرساز، گفت: خیرین مدرسه ساز انسان های برگزیده و عارفی هستند که با افتخار در نهضت مدرسه سازی شرکت می نمایند و ایشان بازوهای قدرت مند و واقعی آموزش و پرورش در حوزه عمرانی بوده و هستند.

وی به ارتقای سرانه های آموزشی در بخش جوادآباد به همت مجمع خیرین مدرسه ساز منطقه جوادآباد اشاره و گفت: مجمع خیرین مدرسه ساز منطقه جوادآباد تا به امروز 12 مدرسه خیری با همت این عزیزان در روستاهای جوادآباد ساخته اند.

مدیر آموزش و پرورش بخش جوادآباد در انتها ضمن قدردانی از حمایت های مدیران ارشد حوزه روستایی بخش جوادآباد یادآور شد : در این مهم بخشدار محترم و دهیاران گرامی همیشه همگام و یاور آموزش و پرورش بوده و هستند.

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، این مدرسه در مدت 2 سال و به همت خیّر نیک اندیش حاج سیدحسن طباطبایی رفیعی و همکاری سازمان نوسازی مدارس با زیر بنای 400 مترمربع، در 6 کلاس و 3 باب دفتر اداری احداث شد.

این نخستین و تنها مدرسه در بخش جوادآباد است که به زمین چمن مصنوعی تجهیز شده است.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا

به "آکادمی خیرساز مشارکتی زنده یاد طباطبایی در محمدآبادعربها ورامین افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آکادمی خیرساز مشارکتی زنده یاد طباطبایی در محمدآبادعربها ورامین افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید