آمار ناامید کننده ژستد؛ مهاجم آبی ها همچنان در حسرت گلزنی

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، خبرگزاری خبرنگاران- به نظر می رسد مهاجم فرانسوی استقلال یک مشکل بزرگ دارد که با گذشت چند هفته هنوز پیروز به گلزنی نشده است.

آمار ناامید کننده ژستد؛ مهاجم آبی ها همچنان در حسرت گلزنی

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، رودی ژستد با وجود تاثیرگذاری در فرایند حملات استقلال هنوز نتوانسته برای این تیم گلزنی کند. رودی ژستد بازیکنی است که بعد از پشت سر گذاشتن هفته های ابتدایی حالا شرایط بهتری در استقلال پیدا نموده است. او در 2 بازی اخیر برابر سپاهان و پیکان به هم تیمی هایش پاس گل داده است ضمن اینکه در بیشتر نبردهای هوایی هم پیروز عمل نموده است.

با این حال این بازیکن در 6 بازی ای که در ترکیب استقلال به میدان رفته پیروز به گلزنی نشده است که به نظر این موضوع یک علت تعیین دارد، او در طول بازی خیلی کم پیش می آید که در موقعیت گل قرار بگیرد و خیلی کم خود را به باکس 6 قدم نزدیک می نماید. به نظر می رسد ژستد با برطرف این مشکل بتواند در گلزنی هم پیروز باشد و از این حیث هم بتواند به تیمش یاری کند.

مهاجم فرانسوی بالاخره در پنجمین حضورش در ترکیب استقلال توانست روی گل این تیم تاثیرگذار باشد. رودی ژستد در بازی برابر پیکان در هفته نهم لیگ برتر اولین تاثیرگذاری خود روی گل های استقلال را به ثبت رساند. رودی ژستد از بازی با فجرسپاسی در هفته چهارم لیگ برتر در ترکیب ثابت استقلال به میدان رفت و در این مدت به جز بازی با گل گهر در تمام بازی ها در ترکیب ثابت تیمش به میدان رفت.

ژستد تا قبل از بازی با پیکان نمایش خوبی نداشت و در عملکرد او رفته رفته داشت مورد انتقاد قرار می گرفت اما او در این بازی توانست شرایط را برای خودش تغییر کند. ژستد روی گل استقلال سانتر از نقطه کرنر را با یک ضربه سر دقیق جلوی پای سیاوش یزدانی انداخت و او توانست اولین گل خود برای این تیم را به ثبت برساند. پیش از این رودی ژستد با بازیکنی مثل الحاجی گرو مقایسه می شد اما او روز گذشته نشان داد که می خواهد نام خود را به عنوان یکی از خارجی های پیروز در فوتبال ایران به ثبت برساند.

مهاجم فرانسوی استقلال همچنان مورد اعتماد سرمربی تیمش است. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، رودی ژستد برابر سپاهان هم در ترکیب ثابت استقلال به میدان خواهد رفت. رودی ژستد بازیکنی است که از بازی با فجر در هفته چهارم لیگ برتر به ترکیب استقلال اضافه شد و در این مدت پیروز به گلزنی نشده، هرچند که او در بازی با پیکان پیروز شد پاس گل اول تیمش را به سیاوش یزدانی بدهد.

در این این بین امروز فرهاد مجیدی از عمکلرد ژستد دفاع کرد و به نظر می رسد او میخواهد در بازی با سپاهان هم از این بازیکن در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند. با این شرایط ارسلان مطهری که در بازی با پیکان گل سوم استقلال را زد، باز هم نیمکت نشین خواهد بود و به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین خواهد شد. ارسلان مطهری اخیر نقش ذخیره طلایی را برای استقلال داشته است.

رودی ژستد 2 ماهی از حضورش در استقلال می گذرد اما هنوز نتوانسته توانایی های خود را به خوبی نشان بدهد و در بازی های اخیر این تیم اصلا نمایش خوبی نداشته است. استقلال در طول 8 هفته ای که از لیگ برتر می گذرد، فقط 6 گل زده و یکی از دلایلی که این تیم در گلزنی ناکام بوده، به عملکرد ضعیف ژستد به عنوان مهاجم هدف استقلال بر می شود. ژستد از زمان ورود به ترکیب استقلال هنوز نتوانسته گلی بزند. ارسلان مطهری چند بازی است که به نیمکت ذخیره های استقلال تبعید شده و باید دید آیا شرایط برای او تغییر می نماید یا نه.

خط حمله استقلال در 8 بازی اول لیگ برتر شرایط عجیبی را تجربه نموده است. سه مهاجم هدف استقلال که در طول فصل برای این تیم بازی نموده اند، روی هم تنها یک گل زده اند. تا کنون رودی ژستد، ارسلان مطهری و محمدرضا آزادی برای استقلال در پست مهاجم هدف بازی نموده اند که این 3 بازیکن روی هم فقط یک گل زده اند.

از میان 3 مهاجم هدف استقلال فقط ارسلان مطهری پیروز به گلزنی شده که آن یک گل هم در بازی با تراکتور در هفته سوم لیگ برتر به ثمر رسیده و به جز او هیچکدام از مهاجمان این تیم گلی نزده اند. بین مهاجمان استقلال ژستد بیشتر از سایرین بازی نموده و اصلا نمایش خوبی نداشته و با این شرایط باید منتظر ماند و دید راه حل فرهاد مجیدی برای حل مشکل گلزنی تیمش چیست.

منبع: خبرگزاری آریا

به "آمار ناامید کننده ژستد؛ مهاجم آبی ها همچنان در حسرت گلزنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار ناامید کننده ژستد؛ مهاجم آبی ها همچنان در حسرت گلزنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید