آخرین شرایط بازیکنان تیم ملی والیبال

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، پزشک تیم ملی والیبال درباره آخرین شرایط ملی پوشان توضیحاتی را اعلام کرد.

آخرین شرایط بازیکنان تیم ملی والیبال

به گزارش ، سیامک افروزی پزشک و تراپیست تیم ملی والیبال در تشریح آخرین شرایط سلامت اعضای تیم ملی با اشاره به جزئی بودن و رفع شدن آسیب انگشت میلاد عبادی پور، درخصوص شرایط سایر بازیکنان تیم ملی گفت: سعید معروف تا رفع شدن علائم سرماخوردگی و عابدینی تا تعیین شدن نتیجه تست PCR در ایزوله خواهند بود. البته تب عابدینی پایین آمده و دمای بدن او به حالت طبیعی بازگشته است، اما باید تا رسیدن نتیجه تست صبر کنیم.

افروزی بعلاوه با اشاره به بالا رفتن دمای بدن محمدرضا حضرت پور گفت: شرایط حضرت پور هم مثل عابدینی است. کمی تب داشت. او را به اتاق ایزوله اعزام کردیم. درصورتی که تب حضرت پور پایین نیاید، از او هم تست PCR گرفته خواهد شد. ما موظف هستیم هر روز صبح دمای بدن اعضای تیم را به کمیته برگزاری اعلام کنیم. صبح آدینه دمای بدن تمام اعضای تیم طبیعی بود.

او بیان نمود: با این حال وقتی بازیکنی تب دارد، او را به ایزوله می فرستیم و درخواست انجام تست PCR ثبت می کنیم، اما برای همین کار هم باید رایزنی کنیم و گاهی به زور متوسل شویم، چون کمیته مسابقات به خاطر تب داشتن از کسی تست PCR نمی گیرد. این کمیته فقط مسئول گرفتن تست طبق مقررات مسابقات هر چهار روز یک بار است. ما به علت حساسیتی که داریم با بروز یا مشاهده کوچک ترین علامتی در بازیکنان درخواست تست می دهیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آخرین شرایط بازیکنان تیم ملی والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط بازیکنان تیم ملی والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید